ooooooh sorry ! Dacht dat martin gewoon in nederland woonde !eas schreef:heerhugowaard ?
1ste dag
Re: 1ste dag
Dank voor je snelle reactie! Nog 1 vraagje (aangezien ik morgen mijn keus moet makenbelhamel schreef:Ziet er gewoon degelijk uit als het dicht is! Open trouwens ook! Je kunt er handmatig een soort bekleding voor schuiven wat met kleine gaatjes geperforeerd . Zit er wel strak ingespannen dus ook mooi als je geen zon op je bol wil. Komt in nederland overigens toch bijna niet voorkijk maar buiten !
Laatst gewijzigd door djan op zo 24 jun 2012, 14:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Bij ons dezelfde kleur als de rest van de hemel !
- Up-Jury
- Donateur member
Volgens mij kwam ik gister je tegen in de stad van de zon ......eh ...regen...
dat kan maar heb nog geen uppie....Up-Jury schreef:Volgens mij kwam ik gister je tegen in de stad van de zon ......eh ...regen...
high up! white 75pk bm. Acc: 4 drn, panoramadak, armsteun, drive pkkt, pltsbesprnd resrvwiel en lederen interieur.
Extra's: Led kofferbak verlichting 12V, dagrijverlichting 4250K, Xtreme dimlicht 4000K, Xtreme mistlampen 4000K 27 juli afgeleverd
Extra's: Led kofferbak verlichting 12V, dagrijverlichting 4250K, Xtreme dimlicht 4000K, Xtreme mistlampen 4000K 27 juli afgeleverd
HHW is een mooie stad vind ik
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
- Up-Jury
- Donateur member
aaah ok ik dacht het...my bad.Martin33 schreef:dat kan maar heb nog geen uppie....Up-Jury schreef:Volgens mij kwam ik gister je tegen in de stad van de zon ......eh ...regen...