Ik heb nu een aantal kilometers gereden en het bevalt erg goed, ik had natuurlijk wel een proefrit gemaakt maar nu kom ik er pas echt achter hoe fijn de auto rijd.
Mijn vorige auto was een Ford Focus wagon 2.0 16v wel een heel stuk groter maar de Up! voelt niet als een kleine auto aan.
Het is een 5 deurs Move Up! geworden in deep black pearl. als opties heb ik gekozen voor het executive pakket en een reservewiel.
Gisteren nog wel even een armsteun ingebouwd, dit heb ik zelf gedaan aangezien ik de €80 die ze rekenen voor de montage aan de erg hoge kant vind. maar goed ook dit is het zeker waard om zelf te doen aangezien het maar een kwartiertje werk was heb ik dat snel verdiend.
De auto zal voornamelijk gebruikt gaan worden voor woon/werk verkeer en een keertje boodschappen. Mijn vrouw heeft een leaseauto dus daar gaan we het meest mee weg. ze heeft nu nog een Ford Fiesta maar mag deze week een andere uitzoeken. we zijn nog even aan het kijken wat het gaat worden de Ford Focus of de Renault Megane allebei 14% bijtelling.
Ik zal binnenkort wel wat foto's plaatsen.