ze hebben het dak, de difuser en de frontspoiler gewrapped, hierbij de pics
type aanduiding achterop gaan er nog af, wees gerust

Kofferbak mod zat rond de €200......zal ongetwijfeld goedkoper kunnen maar ik ben nogal een Pietje precies en wil graag dat dingen goed gebeuren of dan maar helemaal nietPop Up! schreef:Ziet erg goed uit! Hele mooie combi zo! Nu nog een keer met de knipperlicht ledjes aan![]()
En wat heb je betaald voor de kofferbak als ik vragen mag? Zijn veel mensen benieuwd naar las ik....
Antenne is er niet af geweest, dat moet dan van binnenuit en dan moet de hemelbekleding los.....ze hebben de folie onder het rubbervoetje van de antenne gedrukt, zie je niks vanTim schreef:Ziet er erg netjes uit !
Is de antenne eraf geweest of is er simpelweg omheen gesneden?
Zal een dezer dagen m'n dak ook eigenlijk maar eens onder handen nemen
Hey tino, heb ik laten doen bij blokletters in Enschede , kan niet anders zeggen dan dat ze mooi werk hebben geleverdTino schreef:Frank waar zit de plakboer ziet er netjes uitook in Almelo wil nog wat bij de rocco laten doen en zoek een goede
De tekst zit vast met tape, het ronde logo zit er nog wel op bij mij, ik weet niet of dit met tape vast zit en of er gaten onder zitten ivm bevestigenMAZE schreef:Frank hoe zitten de logo s vast dubbel zijdig tape of anders wil de mijne er ook af gaan halen allen behalve de wissert die heb ik te vaak nodig als daily drive. Mivw is de wisser er wel eff af voor een weekend.